حرفای منو خدا

حرفای منو خدا

خـــــــداوند برای تمام چیزهای منفی که ما به خود میگوییم پاسخ مثبتی دارد:

تو گفتی: آن ناممکن است خدا پاسخ داد: همه چیز ممکن است

تو گفتی: هیچ کس واقعا مرا دوست ندارد خدا پاسخ داد: من تورا دوست دارم

تو گفتی: من بسیار خسته ام خدا پاسخ داد: من به تو آرامش خواهم داد

تو گفتی: من توان ادامه دادن ندارم خدا پاسخ داد: رحمت من کافی است

تو گفتی : من نمیتوانم مشکلات را حل کنم خدا پاسخ داد: من گام های تورا هدایت میکنم

تو گفتی: من نمیتوانم آرا انجام دهم خدا پاسخ داد: تو هرکاری را با من میتوانی

تو گفتی : من نمیتوانم خود را ببخشم خدا پاسخ داد : من تورا بخشیده ام

تو گفتی : من میترسم خدا پاسخ داد: من روحی ترسو به تو نداده ام

تو گفتی : من همیشه نگران و ناامیدم خدا پاسخ داد: تمام نگرانی هایت را به دوش من بگذار

تو گفتی: من به اندازه ی کافی ایمان ندارم خدا پاسخ داد:من به همه به یک اندازه ایمان داده ام

تو گفتی : من به اندازه ی کافی باهوسش نیستم خدا پاسخ داد : من به تو عقل داده ام

تو گفتی : من احساس تنهایی میکنم خدا پاسخ داد: من هرگز تورا ترک نخواهم کرد





:: برچسب‌ها: خدا , پاسخ , حرفایی با خدا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رزگل قرمز
تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: